CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Vývoj pre Android – Návrh používateľakého prostredia / 6. časť

0
Späť na úvod >> Späť na seriál Zariadenia, na ktorých sa budú androidové aplikácie spúšťať, majú rozličnú veľkosť obrazovky arôzne rozlíšenie. Preto programátori migrujúci zklasických aplikácií pre Windows by mali zabudnúť na prax definovania presných súradníc polohy a konkrétnych rozmerov ovládacích prvkov. VAndroide definujete vzájomné usporiadanie prvkov tak, aby sa používateľské rozhranie aplikácie mohlo správne zobraziť na ľubovoľnom displeji. Rozmiestnenie prvkov musí byť flexibilné, za všetky uvedieme len dva dôvody: rôzne rozmery obrazoviek a zmena orientácie zariadenia. Prispôsobenie rozlíšeniu obrazovky Pri návrhu obrázkov a ikon je dôležité mať na pamäti, že vaša aplikácia môže byť inštalovaná na zariadeniach srôznymrozlíšením displeja ahustotou pixelov. Geometrickým zväčšením prvku či ikony určenej na malý displej sa na displeji srozlíšením full HD, prípadne vyšším docieli obrázok bez detailov, často neostrý. Preto máte kdispozícii viacero mierok, vktorých môžete ... Zobrazit Galériu

Ľuboslav Lacko

Všetky autorove články
vývoj Android navrh

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať