CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Vývoj reklamného trhu za prvý polrok 2012

0
Ako vyplýva z údajov monitoringu reklamných výdavkov, ktorý realizuje spoločnosť TNS Slovakia, došlo v prvej polovici tohto roka k celkovému nárastu reklamných výdavkov o 12 percent a dosiahol úroveň 451 mil. eur. V porovnaní s prvou polovicou roka 2011 si najviac polepšili televízie, kde objem reklamy vzrástol o 17 percent. Najnižší nárast zaznamenal outdoor (2,8%) a pokles zaznamenali magazíny (-3,2%). Vývoj rekl.výdavkov v 1.polovici 2012 Mediatyp % zmena TV 17% RADIO 9% KINA 4% NOVINY 4% OUTDOOR 3% CASOPISY -3% TOTAL 12% Najdrahším spotom prvej polovice tohto roka bol 60´ spot z kampane na Nissan Qashqai odvysielaný v utorok 7.februára o 19:53:20 počas Novín TV Joj. Podľa oficiálnych cenníkov stál tento spot 19 439 eur. V prvom polroku odvysielali televízie takmer 2 170 hodín reklamy, čo predstavuje nárast o 5 percent. Rádiá odvysielali viac o 3 percentá a printové médiá obsadili inzerciou o 2 percentá menej inzertných strán ako vlani. Mediatyp Reklamný priestor % ...

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať