Vývoj reklamného trhu za prvý polrok 2012
Ako vyplýva z údajov monitoringu reklamných výdavkov, ktorý realizuje spoločnosť TNS Slovakia, došlo v prvej polovici tohto roka k celkovému nárastu reklamných výdavkov o 12 percent a dosiahol úroveň 451 mil. eur.
V porovnaní s prvou polovicou roka 2011 si najviac polepšili televízie, kde objem reklamy vzrástol o 17 percent. Najnižší nárast zaznamenal outdoor (2,8%) a pokles zaznamenali magazíny (-3,2%).
Vývoj rekl.výdavkov v 1.polovici 2012
Mediatyp
% zmena
TV
17%
RADIO
9%
KINA
4%
NOVINY
4%
OUTDOOR
3%
CASOPISY
-3%
TOTAL
12%
Najdrahším spotom prvej polovice tohto roka bol 60´ spot z kampane na Nissan Qashqai odvysielaný v utorok 7.februára o 19:53:20 počas Novín TV Joj. Podľa oficiálnych cenníkov stál tento spot 19 439 eur.
V prvom polroku odvysielali televízie takmer 2 170 hodín reklamy, čo predstavuje nárast o 5 percent. Rádiá odvysielali viac o 3 percentá a printové médiá obsadili inzerciou o 2 percentá menej inzertných strán ako vlani.
Mediatyp
Reklamný priestor
% ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH