Word bude inteligentnejší. Počas práce vám automaticky bude robiť zoznam nedokončených úloh
Microsoft na svojom oficiálnom blogu predstavil nové funkcie programu Word. Po novom vám tento textový editor automaticky vytvorí zoznamy to-do. Zoznam nedokončených úloh sa bude tvoriť na základe značiek, ktoré vložíte do dokumentu, napr. alebo . Editor takéto texty rozpozná a vytvorí z týchto položiek zoznam. Bude robiť aj odporúčania na základe dokumentov a súborov, s ktorými ste nedávno pracovali. Ak napríklad napíšete , umelá inteligencia zobrazí v bočnom paneli grafy, s ktorými ste v poslednom čase pracovali, aby ste mohli vybrať a vložiť ten potrebný.
A je tu aj ďalšia novinka. Ak pracujete vo Worde na zdieľanom dokumente, budete môcť pomocou symbolu @mention zapojiť do jeho tvorby ďalších spolupracovníkov. Označená osoba dostane upozorňujúci e-mail s priamym odkazom na príslušné miesto v texte. Potom bude môcť vložiť chýbajúce informácie do odpovedajúceho e-mailu a tie sa automaticky pridajú do súboru program ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH