Xiaomi na 70. mieste v rebríčku 100 najhodnotnejších značiek sveta na rok 2021
Spoločnosť Xiaomi sa už tretí rok po sebe drží v tomto rebríčku a podľa spoločnosti Kantar zaznamenala 50-percentný nárast hodnoty značky v porovnaní s minulým rokom
Spoločnosť Xiaomi, svetový líder v oblasti technológií, dnes oznámila, že sa umiestnila na 70. mieste v rebríčku Kantar BrandZ Top 100 najhodnotnejších značiek sveta na rok 2021. V porovnaní s minulým rokom sa posunula o 11 priečok vyššie a hodnota značky je 24,8 miliardy USD (medziročný nárast o 50%). Rok 2021 je už tretím rokom za sebou, kedy táto publikácia uvádza Xiaomi ako jednu zo 100 najhodnotnejších značiek na svete. To jasne potvrdzuje poslanie spoločnosti Xiaomi vytrvalo vyrábať vynikajúce produkty za primerané ceny, aby si všetci na svete mohli vďaka inovatívnym technológiám užívať lepší život.
Vytrvalé úsilie spoločnosti Xiaomi o vytváranie špičkových technológií a inovácií je základným kameňom vývoja a rastu spoločnosti. Prináša zvýšenú výdrž, super rýchle nabíjanie a spoľahlivejší výkon produktov. Tieto i ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH