YouTube prichádza s novým typom reklamy, ktorý už nepreskočíte
Podľa Googlu až polovica používateľov vo veku 18-49 rokov navštevuje YouTube cez smartfón alebo tablet. Aj preto zareagoval Google novou ponukou pre svojich inzerentov. Najnovší typ reklamy spočíva v šesťsekundovom krátkom videu, ktoré sa spustí pred želaným videom návštevníka YouTube. Reklamný šot Bumper sa však nebude dať preskočiť a cielený bude iba na mobilné zariadenia.
Najvyhľadávanejší typ obsahu na YouTube sú hudobné videá. Reklamný formát Bumper bude práve preto zaraďovaný prevažne pred tento typ videí. Inzerenti si tak môžu „rozsekať“ reklamu na niekoľko krátkych šotov a tie spúšťať pred najvyhľadávanejším obsahom na YouTube.
Môže to vyzerať napríklad takto:
Zdroj: adwords.blogspot.sk
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH