Záujem o smart hodinky opadol. Apple zaznamenal výrazný pokles, ťahúňom je Garmin
Globálny trh so smart hodinkami v treťom štvrťroku zaznamenal medziročný pokles o 51,6 %. Počas troch mesiacov do konca septembra sa ich predalo 2,7 milióna kusov, zatiaľ čo v rovnakom období minulého roka to bolo 5,6 milióna. Najväčším dodávateľom je naďalej Apple, no medziročný pokles predaja Apple Watch v 3. kvartáli predstavoval 71,6 % - z 3,9 na 1,1 milióna kusov. Čiastočne to možno pripísať skutočnosti, že práve v 3Q 2015 sa prvá generácia hodiniek stala po obmedzenom on-line predaji široko dostupnou, zatiaľ čo druhá generácia zariadenia bola k dispozícii len v posledných dvoch týždňoch tretieho štvrťroka roku 2016.
Druhá priečka v rebríčku patrí spoločnosti Garmin, ktorá si v treťom štvrťroku pripísala výrazný medziročný rast o 324 percent a má teraz v oblasti smart hodiniek trhový podiel 20,5 percenta. Na treťom mieste je Samsung s 9-percentným nárastom, patrí mu 14 % trhu. Lenovo a Pebble zaznamenali pokles a obsadili štvrté a piate miesto.
Inteligentné hodinky boli veľmi ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH