Zaujímavé výsledky z analýzy údajov z 21 etáp pretekov Tour de France
Spoločnosť Dimension Data, ktorá v rámci Tour de France spracúva a analyzuje údaje z monitorovacích zariadení novej generácie umiestnených pod sedlami pretekárov, zverejnila súhrnnú analýzu dát urobených počas 21 etáp pretekov.
Počas pretekov boli dáta z monitorovacích zariadení umiestnených pod sedlami všetkých pretekárov zasielané do sprievodných automobilov aj motocyklov a špeciálneho lietadla a prenášané do big data kamióna. V prípade potreby boli navyše tieto dáta ukladané do cloudu. A to všetko bezprostredne. V reálnom čase popri obstaraní a prenose dát prebiehalo aj ich spracovanie. Na jeho základe získavali tímy technikov, dátových analytikov a špecialistov na televíznu infografiku širokú škálu užitočných podkladov priamo do big data kamióna. Tieto tímy následne pripravovali a doručovali informácie pre viac ako stovku televíznych staníc po celom svete, sociálnych médií aj integrovaných webových platforiem, ako je Tour de France Race Center. Tieto informácie ponúkli spravodajsk ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH