Zavedenie autonómnych vozidiel brzdia spotrebitelia
Záujem spotrebiteľov o autonómne vozidlá zaostáva za tempom investícií priemyslu do pokrokových automobilových technológií. Zistenie priniesla Globálna štúdia automobilových spotrebiteľských trendov spoločnosti Deloitte na rok 2019.
Dôvera spotrebiteľov v autonómne vozidlá stagnuje. Až 50 % opýtaných spotrebiteľov v USA neverí, že autonómne vozidlá budú bezpečné, čo je približne na úrovni minulého roka (47 %). Aj ostatné trhy zaznamenali podobnú stagnáciu. V Číne, Japonsku a Južnej Kórei podiel spotrebiteľov, ktorí si myslia, že AV nebudú bezpečné, mierne klesol. Naopak u spotrebiteľov z Nemecka bol zaznamenaný mierny nárast nedôvery.
„Autonómne vozidlá pilotným testovaním vstúpili do reálneho sveta, a musia tak čeliť reálnym výzvam. Výsledky tohtoročnej štúdie mohli byť ovplyvnené niekoľkými medializovanými udalosťami. Je však pravdepodobné, že z dlhodobého hľadiska sa bude prijatie týchto áut postupne rozširovať. Okrem aktuálneho spotrebiteľského skepticizmu musí odvetvie vo svojic ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH