Zmena vo vedení Slovak Telekom a T-Mobile Czech Republic
Výkonný manažment spoločností Slovak Telekom a T-Mobile Czech Republic bude od 1. marca 2019 pôsobiť v novom zložení a s inými funkciami viacerých predstaviteľov.
Najväčšia zmena sa dotkne prerozdelení funkcií a biznis aktivít. Obe firmy už nebudú uplatňovať doterajší spôsob rozdelenia B2C a B2B aktivít na najvyššej úrovni.
V prvom rade bude vytvorená nová divízia zákazníckej skúsenosti a transformácie a jej cieľom bude spájať know-how federálnych expertov vo viacerých oblastiach. Najdôležitejšie motto bude zameranie na zákazníka a bude uplatňované pri budúcej transformácii spoločnosti i portfólia. Divízia bude zvažovať zákaznícke potreby už v prvých fázach vývoja produktov a s využitím sily digitálu a big data. Vzhľadom na fungovanie na federálnej úrovni, mnohé synergie môžu byť uplatnené už v rámci prístupu, obsahu či korporátnych služieb a ICT riešení pre najväčších zákazníkov. Túto divíziu bude viesť Peter Škodný.
V každej krajine bude pôsobiť samostatná divízia Commercial, ktor ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH