Zriaďovanie a aktivácia elektronických schránok pre organizácie pokračuje.
V súvislosti s COVID situáciou boli zriadené a následne budú aktivované schránky poskytovateľom sociálnych služieb. V súčasnej pandemickej situácii je častou podmienkou poskytovania finančnej COVID podpory podávanie žiadosti cez elektronickú schránku. MIRRI SR tak vyšlo v ústrety požiadavke Ministerstva práce, sociálny vecí a rodiny SR a v súlade so zákonom o e-Governmente a s uznesením vlády SR prednostne zriadilo elektronické schránky takmer 1 000 organizáciám poskytujúcim sociálne služby. Aktivácia ich e-schránok sa spustí 1. januára 2021.
„Štát postupne v jednotlivých fázach aktivuje e-schránky právnických osôb zapísaných v inom, ako v Obchodnom registri. Aktivácia prebieha postupne od júna 2020, je rozdelená do jednotlivých fáz, v ktorých posudzujeme právne postavenie jednotlivých foriem a komplexne ukončená by mala byť v roku 2021. Vzhľadom na požiadavku rezortu práce a sociálnych vecí sme aktiváciu elektronických schránok poskytovateľov sociálnej starostlivosti urýchlili a umo ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH