10 funkcií v biznise, ktoré sú pripravené na použitie UI
Vo väčšine firiem je umelá inteligencia stále vo veľmi skorých fázach adopcie. Veľa spoločností si však začína uvedomovať jej mimoriadne výhody. Hoci zatiaľ nepoznáme všetky spôsoby, ako technológia umelej inteligencie a strojového učenia v konečnom dôsledku ovplyvní biznis, ponúkame vám prehľad 10 funkcií, ktoré sú už pripravené na použitie umelej inteligencie (UI).
Marketing
Ak vaša spoločnosť v marketingu nepoužíva umelú inteligenciu, už je pozadu. UI môže nielen pomôcť pri vývoji marketingových stratégií, ale je užitočná aj pri ich vykonávaní. Dokáže napríklad triediť zákazníkov podľa záujmu alebo demografických údajov, zacieľovať na nich reklamy na základe histórie prehliadania. Ide teda o nástroj, ktorý zákazníkom poskytuje presne to, čo chcú, a presne vtedy, keď to chcú. Ďalší spôsob využitia UI v marketingu sú skripty. Takéto roboty môžu pomôcť vyriešiť problémy, navrhnúť produkty alebo služby a zvýšiť predaj. UI podporuje biznis aj tým, že analyzuje údaje o správaní spotrebi ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH