10 trendov trhu s mobilnými aplikáciami
Technologicko-prieskumná spoločnosť Gartner predpovedá, že v roku 2022 sa bude až 70 percent akýchkoľvek interakcií so softvérom v rámci firiem uskutočňovať prostredníctvom mobilných zariadení. Podľa ďalšieho prieskumu dajú spotrebitelia na nákup mobilných aplikácií v roku 2020 až 166 miliárd dolárov. Už vlani to pritom bolo zhruba 65 miliárd a inzerenti nakúpili priamo v aplikáciách reklamný priestor v hodnote 101 miliardy dolárov. V biznise s mobilnými aplikáciami sa teda hýbu veľké peniaze.
Je preto namieste držať krok s najnovším vývojom a sledovať trendy v odvetví. Spoločnosť Resco očakáva, že v najbližšom čase to budú najmä tieto faktory:
1. Rast významu aplikácií v komunikácii Business to Consumer
Možnosť komunikovať so zákazníkmi prostredníctvom krátkych správ on-line robí firemnú konverzáciu oveľa efektívnejšiou. Vďaka veľkému počtu aplikácií, ktoré to umožňujú, napríklad Facebook Messenger či WhatsApp, alebo rastúcej integrácii firemných facebookových stránok do firemnej ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH