S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

ARDUINO – ako webový server /12.časť

0
Späť na úvod >> Späť na programovanie >> Späť na seriál V predošlých častiach sme vysvetlili, akým spôsobom môžeme k pripojiť k Arduinu LCD displej. A naučili sme sa tvoriť znaky s diakritickými znamienkami a tie následne vypisovať na LCD displej. Teraz pripojíme Arduino k počítačovej sieti. Najprv pomocou eternetového kábla, neskôr pomocou Wi-Fi. Webový server Arduino možno k počítačovej sieti pripojiť v dvoch režimoch – ako webový server a ako webového klienta. Každý režim má svoje výhody a nevýhody, ktoré dokážeme využiť v konkrétnej aplikácii. Tentoraz sa budeme zaoberať vytvorením webového servera. Protokol HTTP Prv ako začneme programovať webový server na Arduine, musíme si v krátkosti vysvetliť, ako webový server komunikuje s webovým klientom. Komunikácia sa uskutočňuje spôsobom požiadavka – odpoveď. Otázka aj odpoveď majú formát čistého textu, ktorý je zapísaný podľa pravidiel protokolu HTTP (Hyper Text Transfer Protocol). Ak sa chce klient pripojiť k nejakému ... Zobrazit Galériu

Miroslav Oravec

Všetky autorove články
arduino seriál programovanie

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať