Ako dlho trvá online nákup na Slovensku a v Európe (infografika)
Pochopenie zákazníckeho správania je jedným zo základných pilierov úspešného e-commerce podnikania. Udržateľná úroveň konverzií je podmienená kontinuálnym zberom informácií o zákazníkoch. Jedným z ukazovateľov zákazníckeho správania je čas trvania online nákupnej transakcie, teda čas od prvého kliku na produkt, cez vloženie do košíka až po finálnu platbu.
To môže niekedy trvať minúty, hodiny, ale v niektorých prípadoch aj celé dni. Na dĺžku nákupu má vplyv aj krajina, z ktorej zákazník pochádza. Také sú výsledky spoločnosti ShopAlike.sk, obchodného portálu založeného v roku 2009, aktívne pôsobiaceho v 12 európskych krajinách: Slovensko, Česká republika, Nemecko, Dánsko, Španielsko, Fínsko, Francúzsko, Taliansko, Holandsko, Nórsko a Švédsko.
Ako sa nakupuje v Európe online
Prípady odlišností v trvaní online nákupu možno badať predovšetkým v oblečení. Zatiaľ čo vo väčšine európskych krajín trvá nakupovanie tohto typu produktu hodinu, vo Francúzsku sú to až 4 hodiny. Na druhej strane, ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH