CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Ako sa vedieť predať pri hľadaní novej práce? Tradičné CVčko už nestačí

3
Vnímanie práce sa v posledných 10 rokoch výrazne zmenilo, čo sa odráža aj v životopisoch. V minulosti sa na prácu hľadelo ako na ‚jednoprúdovú diaľnicu‘ – človek vyštudoval nejaký odbor a následne v ňom pôsobil na pozíciách, ktoré išli v rade za sebou, ideálne bez prestávok. Dnes ľudia naraz robia aj viacero nesúrodých prác, na faktúru alebo skrátený úväzok. Pokojne mesiace aj roky cestujú po svete alebo „dobrovoľníčia“ v projekte, ktorý im dáva zmysel. Práca na osobnej značke a vedomej digitálnej stope na internete je v kariérnom rozvoji na modernom pracovnom trhu zásadná. A práve dobre spracované CV je základnou časťou úspešne zvládnutého osobného marketingu – balíka nástrojov osobnej prezentácie, ktorý predáva. Mnoho ľudí má roky napísané jedno CV, ktoré len aktualizuje o posledné pracovné pozície či absolvované kurzy, až keď CV potrebuje použiť. To je podľa kariérnych poradcov chyba. „Na CV sa môžeme dívať ako na ‚reklamný leták‘ – skutočne povie o pracovníkovi všetko, aby si ho ... Zobrazit Galériu

OMNIPUBLIC CONSULTING a.s.

Všetky autorove články
biznis vzdelavanie pocitac praca internet

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať