Ako sa vedieť predať pri hľadaní novej práce? Tradičné CVčko už nestačí
Vnímanie práce sa v posledných 10 rokoch výrazne zmenilo, čo sa odráža aj v životopisoch. V minulosti sa na prácu hľadelo ako na ‚jednoprúdovú diaľnicu‘ – človek vyštudoval nejaký odbor a následne v ňom pôsobil na pozíciách, ktoré išli v rade za sebou, ideálne bez prestávok. Dnes ľudia naraz robia aj viacero nesúrodých prác, na faktúru alebo skrátený úväzok. Pokojne mesiace aj roky cestujú po svete alebo „dobrovoľníčia“ v projekte, ktorý im dáva zmysel.
Práca na osobnej značke a vedomej digitálnej stope na internete je v kariérnom rozvoji na modernom pracovnom trhu zásadná. A práve dobre spracované CV je základnou časťou úspešne zvládnutého osobného marketingu – balíka nástrojov osobnej prezentácie, ktorý predáva. Mnoho ľudí má roky napísané jedno CV, ktoré len aktualizuje o posledné pracovné pozície či absolvované kurzy, až keď CV potrebuje použiť. To je podľa kariérnych poradcov chyba.
„Na CV sa môžeme dívať ako na ‚reklamný leták‘ – skutočne povie o pracovníkovi všetko, aby si ho ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH