ACER_112024 ACER_112024 ACER_112024

Ako zachrániť rozpracované súbory Wordu a Excelu v prípade, že zlyhá automatická obnova?

0
Programy balíka Microsoft Office sú vybavené funkciami automatického uloženia a automatickej obnovy dokumentov, ktoré slúžia na zabránenie straty vašich rozpracovaných dát. Chránia vás napríklad v prípade nečakaného vypnutia počítača pri výpadku napájania, náhleho neželaného automatického reštartu z dôvodu zobrazenia modrej obrazovky smrti alebo z iných dôvodov, ako aj v prípade, keď si stratu spôsobíte sami tým, že omylom dokument zavriete a kliknete na možnosť Neukladať. {{BANNER|SIMPLE_BANNER_HOMEPAGE_2}} Ide o funkcie nazvané AutoSave a AutoRecover, pričom v prípade najrôznejších chýb môže nastať situácia, že tá druhá v podobe automatickej obnovy sa neaktivuje. Výsledkom je, že po následnom spustení Wordu alebo Excelu sa vám neponúkne možnosť „automatickej obnovy“, ktorá vo väčšine prípadov obsahuje vašu rozpracovanú verziu dokumentu. Ak takáto situácia nastane, používateľ je často stratený a zúfalý, pretože to vyzerá, že prišiel o hodiny svojej práce. Vo väčšine prípadov však ni ... Zobrazit Galériu

František Urban

Všetky autorove články

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať