Analýza Heureky: Za športové vybavenie platíme o polovicu viac ako za knihy, no kníh si kupujeme dvakrát viac
Slováci investujú do športu o polovicu viac ako za knihy, no na druhej strane na počet produktov nakupujú viac knihomoli. Priemerne vyššie sumy sú Slováci ochotní zaplatiť napríklad za hudobniny a elektroniku, menej zase za erotické pomôcky. Aj produktov z kategórie erotiky sa kupuje až desaťkrát menej ako za filmy, knihy a hry. Toto všetko a mnoho viac vyplýva z analýzy online kategórii, ktorú porovnávač cien Heureka.sk prezentoval na konferencii European Retail Summit 2016.
Bratislava 26. apríla – Slováci sú ochotní zaplatiť vyššie sumy online za hudobné nástroje, priemerná cena objednávky je 217 eur, vysoko sa sumy pohybujú aj pri nákupoch elektroniky a IT. „Je to takmer desaťkrát viac ako za objednávky na druhom konci pomyselného rebríčka. Za nákupy v kategórii erotika platia Slováci najmenej, priemerne je to len 23 eur. Podobne nízke sú sumy pri nákupoch kozmetiky, len 30 eur,“ uvádza šéf Heureky Tomáš Braverman. Práve v kategóriách erotika a kozmetika však rástol podiel nákupov, ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH