Anketa: Metaverzum
1. Aký obchodný potenciál má podľa vás metaverzum pre firmy?
2. Akú pridanú hodnotu získa zákazník v rámci metaverza?
3. Neobávate sa prílišnej virtualizácie a odtrhnutia ľudí od reálneho sveta?
Martin Horváth, šéf inovačného centra 365.bank
1.Otázkou je, v akom čase. Aktuálne mimo gamingu a zábavného priemyslu neexistuje veľa konkrétnych úspešných retailových obchodných príkladov. Gaming & zábavný priemysel však vychovávajú generáciu, pre ktorú už metaverzum bude prirodzenou súčasťou života (Roblox, Minecraft) a bude očakávať, že značky budú poskytovať produkty a služby vo virtuálnom prostredí. Bolo by preto chybou, keby značky neexperimentovali v prostredí metaverza a nesnažili sa zodpovedať aktuálne a budúce požiadavky zákazníkov vo virtuálnom prostredí. Príkladom je Electronic Beats event usporadúvaný v Robloxe od skupiny Deutsche Telekom.
2. Metaverzum je prostredie, ktoré má zákazník vždy a všade dostupné cez svoju elektroniku, či už je to smartfón, alebo čoraz rozšíre ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH