S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement

Vývoj pre Android – Architektúra platformy Android / 4. časť

0
Späť na úvod >> Späť na seriál V predchádzajúcich častiach sme predstavili konfiguráciu vývojárskych nástrojov a postup vytvorenia jednoduchej aplikácie. Aby ste mohli vytvárať reálne aplikácie, potrebujete aspoň v hrubých črtách poznať architektúru operačného systému, pod ktorým budú aplikácie bežať. Architektúru Androidu budeme opisovať podľa schémy na obrázku zdola nahor, teda od najnižšej architektonickej vrstvy. Schéma architektúry operačného systému Android Linuxový kernel Základný pilier, teda najnižšia vrstva architektúry Androidu je upravené jadro populárneho operačného systému Linux. Úpravy sa týkajú redukcie funkcií a ich prispôsobenia možnostiam mobilných zariadení. Vývojári bežných aplikácií s jadrom do priameho kontaktu neprídu. Pri použití ADB (Android Debug Bridge) získate prístup k príkazovému rozhraniu Linux Shell a môžete jeho prostredníctvom zadávať jadru operačného systému príkazy. Jadro slúži na priamu interakciu s hardvérom mobilného zariadenia, č ...

Ľuboslav Lacko

Všetky autorove články
vývoj Android architektura

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať