S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

Atos pomáha vytvoriť zelenší web

Tlačové správy
0
Prevádzka webových portálov zaťaží životné prostredie podobne ako desiatky spiatočných letov medzi Parížom a New Yorkom. Nový francúzsko-nemecký ekologický online projekt pre mladých NOWU sa preto rozhodol už od svojho vzniku pracovať na tom, aby jeho uhlíková stopa bola čo najnižšia. Pomáhajú mu v tom spoločnosť Atosu EcoAct a Greenspector. NOWU je spoločný projekt francúzskej siete verejnoprávnych televízií televízie France Télévisions a nemeckej verejnoprávnej televízie WDR. Interaktívne médium cieli na mladých ľudí vo veku 15 až 25 rokov. Podľa prieskumov je ochrana životného prostredia a boj proti klimatickým zmenám prioritou až pre dve tretiny mladých ľudí v Európskej únii a práve pre nich chce byť NOWU médiom, ponúkajúcim zábavný i poučný obsah z tejto oblasti. „Svojím inovatívnym médiom NOWU, ktoré predstavuje konkrétne kroky v prospech planéty, reaguje spoločnosť France Télévisions na dopyt zo strany mladej generácie po silnom záväzku,“ hovorí jeden zo šéfov tohto projektu f ... Zobrazit Galériu

Atos

Všetky autorove články

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať