Atos pomáha vytvoriť zelenší web
Prevádzka webových portálov zaťaží životné prostredie podobne ako desiatky spiatočných letov medzi Parížom a New Yorkom. Nový francúzsko-nemecký ekologický online projekt pre mladých NOWU sa preto rozhodol už od svojho vzniku pracovať na tom, aby jeho uhlíková stopa bola čo najnižšia. Pomáhajú mu v tom spoločnosť Atosu EcoAct a Greenspector.
NOWU je spoločný projekt francúzskej siete verejnoprávnych televízií televízie France Télévisions a nemeckej verejnoprávnej televízie WDR. Interaktívne médium cieli na mladých ľudí vo veku 15 až 25 rokov. Podľa prieskumov je ochrana životného prostredia a boj proti klimatickým zmenám prioritou až pre dve tretiny mladých ľudí v Európskej únii a práve pre nich chce byť NOWU médiom, ponúkajúcim zábavný i poučný obsah z tejto oblasti.
„Svojím inovatívnym médiom NOWU, ktoré predstavuje konkrétne kroky v prospech planéty, reaguje spoločnosť France Télévisions na dopyt zo strany mladej generácie po silnom záväzku,“ hovorí jeden zo šéfov tohto projektu f ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH