Blog: Nekrológ pre ZUNO
Klientom ZUNO som sa stal začiatkom roka 2011, krátko potom, ako banka začala svoju činnosť na Slovensku. So skúsenosťami s internetbankingom Slovenskej sporiteľne, Tatrabanky a ČSOB (Istrobanky). A s očakávaniami. Po nadobudnutí praxe s aplikáciou počas niekoľkých mesiacov sa účet v ZUNO postupne stal našim primárnym bežným účtom, po spustení mobilbankingu dostupným skutočne odkiaľkoľvek a s (takmer) rovnakými možnosťami ako internetbanking. Pre človeka cestujúceho po Európe (a nielen po EÚ) veľmi vhodná forma kontroly nad finančnými operáciami. Postupne som si ešte vyskúšal internetové aplikácie Prima banky, mBank, VÚB a Fio banky. Snáď dobrý základ na to, aby sa dali porovnať so ZUNO.
Banka sa nemení ľahko a veľmi závisí od toho, ako vám proces uľahčí tá, z ktorej odchádzate aj tá, do ktorej prichádzate. V ZUNO som odskúšal oboje, dokonca dvakrát – prvýkrát, keď približne pred dvoma rokmi prenikli na verejnosť informácie o problémoch a druhýkrát v tomto roku, keď banka oznámila uko ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH