Boj o trh inteligentných reproduktorov
Ešte donedávna sa zdalo, že novým trendom, ktorý nastúpi po zastavení rastu predajov smartfónov, budú smart hodinky či smart okuliare. Ukázalo sa však, že ide o omyl a rozmach nastal celkom inde – na poli smart reproduktorov. Tie rastú tak raketovo, že všetky ostatné trendy nechávajú v prachu, pričom sa v rámci nich črtá nový a zaujímavý boj o nadvládu.
Rok 2018 sa stal kľúčovým míľnikom, ktorý ukázal ešte nedávno pomerne nečakaný a pritom drvivý nástup smart reproduktorov. Spolu s nimi sa na vlne záujmu vezie takisto zástup iných nemobilných hardvérových produktov, vybavených digitálnym asistentom, ktoré začínajú tvoriť úplne nový ekosystém.
Aktuálny masívny nárast predajov a reálneho používania smart reproduktorov je pre slovenských zákazníkov značne skrytý. Tieto produkty nie sú zatiaľ dostupné v slovenčine a poľom ich pôsobenia sú hlavne krajiny hovoriace po anglicky a Čína. Preto nečudo, že pre bežného Slováka je aktuálny rozruch v tejto oblasti pomerne zahmlený. No uragán zmien ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH