CeBit 2016: V znamení digitálnej transformácie
Organizátori veľtrhu CeBit usporiadali dva mesiace pred jeho otvorením tlačovú konferenciu, na ktorej prezentovali kľúčové trendy, ktoré budú podujatím rezonovať. Ročník 2016 bude predovšetkým o pokračujúcej digitalizácii ekonomiky aj spoločnosti ako celku a každého aspektu nášho osobného a pracovného života. Motto CeBITu bude Informácie – Inovácie – Inšpirácie.
Organizátori veľtrhu avizujú, že mnohé veľké firmy využijú veľtrh ako príležitosť na premiéru svojich produktov a riešení. Protipólom bude množstvo startupov z 25 krajín, ktoré využijú veľtrh ako príležitosť zaujať investorov. V posledných rokoch sa ťažisko presunulo do oblasti B2B, produkty a riešenia pre spotrebiteľov sa premiestnili na IFA. To bol aj jeden z dôvodov upadajúceho záujmu o veľtrh. Ročník 2016 to má zvrátiť. Zameranie na B2B zostane, typický príklad je čínsky Huawei, ktorý bude vystavovať a uvádzať predovšetkým riešenia pre komunikačnú a dátovú infraštruktúru, či Microsoft so svojím konceptom digitálneho „Wirts ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH