Celoeurópsky prieskum o nákupnom správaní Mileniálov ukázal, že mladí ľudia sa snažia šetriť a preferujú kamenné obchody
BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA, pobočka zahraničnej banky, uskutočnila prieskum, ktorý prebiehal v 17 európskych krajinách od 2. októbra do 2. novembra 2017. Vzorkou bolo spolu 3 400 mladých ľudí, ktorí spadajú do takzvanej generácie Y alias generácie Mileniálov (18 – 34 rokov - Elite Daily Millenial Consumer Study 2015). Výsledkom sú zaujímavé informácie o tom, akí Mileniáli sú, aké sú ich očakávania a ako si predstavujú budúcnosť. Generácia mladých ľudí, spadajúcich pod označenie Mileniáli, tvorí až dvadsaťpäť percent európskej populácie. Štatistiky dokazujú, že generácia Y vo veku 18 – 34 rokov sa dokáže prispôsobovať novým trendom až 2,5-krát rýchlejšie, ako staršie generácie. Mileniáli tak úplne zmenili pohľad na svet.
Nakupujú s radosťou Mileniáli sú náročnými zákazníkmi, ktorí sú scestovaní, rozhľadení a otvorení. Staršia generácia ich však vníma inak – ako lenivých, agresívnych a namyslených. Mileniáli nakupovanie berú ako potešenie, nie záťaž. Prieskum ukázal, že až vyše 6 ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH