Cloud computing: cloudové aplikácie umožňujú obchodníkovi držať krok s inováciami
Pomer síl sa obrátil. Kým v minulosti držal väčšinu kariet v ruke obchodník, dnes sú to zákazníci, ktorí majú pri uzatváraní obchodu navrch. Prieskumy ukazujú, že dnešný klient je oveľa viac pripravený – až osem z desiatich ľudí využíva digitálne technológie na to, aby si o produktoch, o ktoré majú záujem, zistili čo najviac informácií na internete ešte predtým, ako vôbec vstúpia do obchodu. Obchodníci dnes musia omnoho viac dbať aj na svoju on-line povesť. Kým v minulosti mohlo sklamanie zákazníka z prístupu alebo kvality tovaru odradiť maximálne okruh jeho najbližších, dnes má vďaka sociálnym sieťam pocit z nakupovania podstatne širší dosah. Rovnaký prieskum ukazuje, že viac ako polovica zákazníkov, ktorí si už v predajni svoj nákup rozmysleli, tak urobila na základe negatívnych informácií získaných na internete.
Nové príležitosti
Väčšia prepojenosť a dostupnosť informácií však môže byť pre biznis aj dobrá správa. Až takmer 60 percent zákazníkov tvrdí, že sú ochotní dať šancu novej ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH