S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement

Čo nakupujeme v zahraničí?

Tlačové správy
0
Vďaka rôznym diskusiám o dvojitej kvalite produktov v oblasti rýchloobrátkového tovaru vo východnej a západnej Európe sa nákupy v zahraničí stávajú opäť stredobodom záujmu. Výdavky domácností na zahraničné nákupy FMCG, t. j. potravín a drogérie, tvoria 1,1 percento na Slovensku a menej ako 1 percento v Českej republike. Aká je situácia dnes? Pri pohľade na posledných päť rokov sa tento rozdiel medzi krajinami len potvrdzuje. Je to možno dané aj tým, že Slovensko je menšia krajina a teda nakupovanie v okolitých krajinách je pre slovenské domácnosti doslova bližšie. Potraviny a drogériu si v zahraničí kúpilo aspoň raz 14 - 15 percent domácností. Českí zákazníci kúpia rýchloobrátkový tovar v zahraničí v priemere každý druhý mesiac, zatiaľ čo Slováci 9-krát za rok. Ak sa domácnosť rozhodne ísť nakúpiť do zahraničia, zvyčajne pri jednom nákupe minie 3-krát viac než pri priemernom nákupe doma, čo indikuje veľké zásobovacie nákupné zámery. V ktorých krajinách nakupujeme najviac? V nákupoch ...
nakupovanie

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať