Čo robia v bankách barmani?
Viaceré banky po celom svete otvárajú alebo plánujú v najbližšom čase otvoriť nové obchodné miesta, v ktorých budú personál tvoriť nielen bankoví pracovníci, ale aj barmani. Cieľom bánk je dostať ľudí naspäť do pobočiek, kam niektoré skupiny klientov prestávajú chodiť, a zároveň dosiahnuť, aby tam strávili viac času.
Niektoré banky sa snažia urobiť z pobočiek miesto podobné kaviarni, kde si zákazník posedí a vypije kávu, ale kde môže aj komfortne pracovať, keďže bude mať k dispozícii tlačiareň, skener, kopírku a bezplatné Wi-Fi. Niekde si môže dokonca zarezervovať aj konferenčnú miestnosť. Iné banky zachádzajú v experimentovaní ešte ďalej a skúšajú skombinovať pobočky s konceptom jogového štúdia, prípadne v nich organizovať podujatia, ako je výstava psov.
Aby bankové domy naozaj mohli zmeniť koncept pobočiek, a nie k nim iba pridať atrakcie či služby navyše, potrebujú zabudnúť na tradičné desktopy, ktorými dnes obsluhujú klientov. Lebo v modernej bankovej pobočke zákazník nemusí čaka ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH