Dá sa predísť pomste nespokojných zamestnancov?
Nie v každej firme, prípadne jej organizačnej zložke či pobočke sa podarí dosiahnuť ideálne vzťahy medzi zamestnávateľom, reprezentovaným manažérmi, a zamestnancami. Rovnako aj prepúšťanie z rôznych dôvodov zamestnanci môžu pociťovať ako krivdu. Ak nespokojnosť prerastie určitú hranicu, obidve strany sa uchýlia k adekvátnym opatreniam.
{{BANNER|SIMPLE_BANNER_HOMEPAGE_2}}
Vzhľadom na právomoci manažérov zamestnanci v takýchto sporoch na prvý pohľad ťahajú za kratší koniec. Aj oni však majú veľa možností, ako svoju nespokojnosť dať zamestnávateľovi, či už súčasnému, alebo bývalému, pocítiť. Pri obzvlášť veľkej averzii sa nespokojní zamestnanci dokonca budú snažiť zamestnávateľovi pomstiť tým, že ho nejakým spôsobom poškodia. V IT sektore najčastejšie ide o krádež údajov so zámerom ich zneužitia, prípadne o nejakú formu útoku na podnikové informačné systémy.
Prieskumy ukázali, že viac než 60 % zamestnancov si z firmy odnieslo dôležité údaje. Najčastejšie uvádzané dôvody boli vízia ich ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH