Dell rozšíril prémiovú podporu do viac ako stovky krajín. Je medzi nimi aj Slovensko.
Spoločnosť Dell ohlásila dostupnosť svojej prémiovej technickej podpory na Slovensku a v ďalších 109 krajinách v Európe, Ázii, v Afrike a v Latinskej Amerike. Služba Premium Support je rýchla, jednoduchá a profesionálna podpora pre softvér a hardvér, dostupná 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Najzaujímavejšou funkciou je technológia SupportAssist - automatizovaná vzdialená diagnostika a detekcia problémov.
Vďaka technológii SupportAssist sa znížil počet potrebných úkonov pri poskytovaní technickej podpory na polovicu. Tým sa dosiahlo zrýchlenie celého procesu o viac ako 80 %. Služba Premium support využíva takzvané proaktívne postupy pri detekcií a riešení problémov. To znamená, že technológia sama automaticky rozozná softvér aj hardvér zákazníka a získané informácie pošle priamo do centra technickej podpory. Experti tak môžu identifikovať problémy na zariadení užívateľa skôr, než sa na ňom začnú prejavovať a ovplyvnia jeho používanie.
“Prémiová podpora slúži zákazníkom 24 hodín denn ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH