Dell rozšíril prémiovú podporu do viac ako stovky krajín. Je medzi nimi aj Slovensko.

Tlačové správy
0
Spoločnosť Dell ohlásila dostupnosť svojej prémiovej technickej podpory na Slovensku a v ďalších 109 krajinách v Európe, Ázii, v Afrike a v Latinskej Amerike. Služba Premium Support je rýchla, jednoduchá a profesionálna podpora pre softvér a hardvér, dostupná 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Najzaujímavejšou funkciou je technológia SupportAssist - automatizovaná vzdialená diagnostika a detekcia problémov.   Vďaka technológii SupportAssist sa znížil počet potrebných úkonov pri poskytovaní technickej podpory na polovicu. Tým sa dosiahlo zrýchlenie celého procesu o viac ako 80 %. Služba Premium support využíva takzvané proaktívne postupy pri detekcií a riešení problémov. To znamená, že technológia sama automaticky rozozná softvér aj hardvér zákazníka a získané informácie pošle priamo do centra technickej podpory. Experti tak môžu identifikovať problémy na zariadení užívateľa skôr, než sa na ňom začnú prejavovať a ovplyvnia jeho používanie. “Prémiová podpora slúži zákazníkom 24 hodín denn ...

Redakcia

Všetky autorove články

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať