Divízia televízorov Sony by mala byť zisková po dekáde strát
Stratová divízia výroby televízorov spoločnosti Sony by v jej súčasnom finančnom roku mala dosiahnuť zisk, po desiatich rokoch straty, a to aj napriek tomu, že nedosahuje cieľový objem predaja. Informoval o tom v pondelok šéf novoodčlenenej divízie televízorov Masashi Imamura. Dodal, že táto divízia sa stane dcérskou spoločnosťou Sony 1. júla s cieľom zvýšenia transparentnosti a zodpovednosti v snahe o dosiahnutie a udržanie ziskovosti.
Informoval tiež o tom, že spoločnosť by v tomto roku mala byť schopná absorbovať vplyv prípadných výkyvov mien na rozvojových trhoch, pričom práve tento vplyv považuje Imamura za dôvod minuloročnej straty. Sony prognózovala, že predaj televízorov by mal v tomto roku v porovnaní s predchádzajúcim rásť o 18,5 % na 16 mil. kusov. V predchádzajúcom roku to bolo 13,5 mil. kusov. Podľa analytikov sa však tento odhad nachádza vysoko nad priemernými odhadmi rastu v odvetví. Spoločnosť Sony mala v minulosti výrobný závod aj na Slovensku, kde zamestnávala približ ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH