Vývoj pre Windows 10 – Dizajn aplikácií / 2. časť
Späť na úvod >> Späť na programovanie >> Späť na seriál
Možno niektorí z vás po preštudovaní predchádzajúcej časti skúsili vytvoriť aplikáciu Universal Windows Platform (UWP). Predpokladáme, že so zobrazovaním aplikácie na počítači, na ktorom ste ju navrhovali, ste boli úplne spokojní. Ako by to dopadlo, keby ste svoju aplikáciu spustili na malom displeji telefónu, prípadne na projekčnom plátne či zariadení Surface Hub s veľkou obrazovkou?
Univerzálne aplikácie vyžadujú flexibilný dizajn
Aplikácie UWP bude možné spustiť na akomkoľvek zariadení so systémom Windows 10, či už na telefóne, tablete, PC, prípadne mikrokontrolérovej doske, ako je napríklad Raspberry Pi 2, nositeľných zariadeniach či dokonca domácich spotrebičoch. Preto treba navrhnúť a vytvoriť používateľské rozhranie, ktoré sa bude dať používať na zariadeniach s rôznymi veľkosťami displeja.
V predošlej časti sme sa venovali architektúre aplikácií UWP a rozdeleniu zariadení do rodín:
IoT: mikrokontroléry, nos ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH