S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

Vývoj pre Windows 10 – Dizajn aplikácií / 2. časť

0
Späť na úvod >> Späť na programovanie >> Späť na seriál Možno niektorí z vás po preštudovaní predchádzajúcej časti skúsili vytvoriť aplikáciu Universal Windows Platform (UWP). Predpokladáme, že so zobrazovaním aplikácie na počítači, na ktorom ste ju navrhovali, ste boli úplne spokojní. Ako by to dopadlo, keby ste svoju aplikáciu spustili na malom displeji telefónu, prípadne na projekčnom plátne či zariadení Surface Hub s veľkou obrazovkou? Univerzálne aplikácie vyžadujú flexibilný dizajn Aplikácie UWP bude možné spustiť na akomkoľvek zariadení so systémom Windows 10, či už na telefóne, tablete, PC, prípadne mikrokontrolérovej doske, ako je napríklad Raspberry Pi 2, nositeľných zariadeniach či dokonca domácich spotrebičoch. Preto treba navrhnúť a vytvoriť používateľské rozhranie, ktoré sa bude dať používať na zariadeniach s rôznymi veľkosťami displeja. V predošlej časti sme sa venovali architektúre aplikácií UWP a rozdeleniu zariadení do rodín: IoT: mikrokontroléry, nos ... Zobrazit Galériu

Ľuboslav Lacko

Všetky autorove články
vývoj Windows seriál dizajn

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať