Dobrý nápad na odstránenie úzkosti z telefonovania
Niektorí ľudia trpia úzkosťou vždy, keď im zazvoní telefón. Dôvodom je niekedy to, že nevedia, čo chce osoba, ktorá im volá. Preto manželka Dana Malla, zakladateľa spoločnosti SuperFriendly, vymyslela systém, v ktorom volajúci pred uskutočnením hovoru zadá dôvod svojho volania. Následne sa tento opis zobrazí na obrazovke, predtým než prijmete hovor. Tento koncept zahŕňa aj funkciu, vďaka ktorej by telefón automaticky presmeroval hovor do hlasovej schránky, keby nebol poskytnutý žiadny opis, čím by sa pridala ďalšia vrstva ochrany.
Zdroj: imore.com.
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH