Dôveru v online nakupovanie má iba 37 % spotrebiteľov
Takmer polovica spotrebiteľov je viac znepokojená v súvislosti so zdieľaním svojich dát online ako minulý rok. Najviac sa obávajú odcudzenia identity, heknutia finančných, zdravotných alebo iných osobných informácií a krádeže informácií o kreditných kartách pri online nakupovaní. Napriek týmto skutočnostiam sú tri štvrtiny spotrebiteľov stále ochotné poskytnúť firmám svoje osobné údaje. Tieto výsledky vyplynuli z aktuálnej štúdie KPMG Me, my life, my wallet.
Spotrebitelia si čoraz viac uvedomujú hodnotu svojich údajov. Prieskum KPMG ukázal, že 85 % spotrebiteľov chce, aby firmy chránili ich údaje bez toho, aby ich o to museli žiadať a 77 % je proti tomu, aby sa ich údaje predávali. Celosvetovo je iba 37 % spotrebiteľov naklonených online nakupovaniu práve z dôvodu množstva údajov, ktoré musia firmám poskytnúť.
Autori tejto štúdie urobili na základe výpovedí respondentov rebríček priemyselných odvetví, ktorým spotrebitelia dôverujú v oblasti ochrany údajov najviac a ktorým najmenej. V ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH