E-shopy musia zlepšiť krízovú komunikáciu so zákazníkom
Prvý ročník konferencie pre internetové obchody ShopComm 2013 prinesie slovenským e-shopom šesť prípadových štúdií z online prostredia. Konferencia, ktorú organizuje agentúra FUSION, sa koná 20. marca v hoteli Gate One v Bratislave. O rozhovor sme požiadali jedného zo spíkrov - Kamila Demutha z nákupného radcu Heureka.sk, ktorý dá majiteľom e-shopov tipy, ako lepšie komunikovať so zákazníkmi.
Čo všetko zahŕňa komunikácia e-shopu so zákazníkom?
Komunikáciu so zákazníkom treba vidieť komplexne, pričom každá časť by mala ísť ruka v ruke s celkovým výsledným dojmem, aký chceme u zákazníka vyvolať. Komunikáciu so zákazníkom vnímam v troch rovinách. Prvou je priama komunikácia, ako napríklad informovanie o stave objednávky či odpoveď na dotazy. Ďalšou rovinou je komunikácia prostredníctvom obsahu webových stránok e-shopu, teda informácií o produktoch, cenách doprave a možnostiach platby. Treťou rovinou je marketingová komunikácia - sociálne siete, online reklama, email marketing apod. V nepo ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH