S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement

EKO-MOBILITA PODĽA PEUGEOTU: STRATÉGIA “POWER OF CHOICE”

Tlačové správy
0
Do roku 2040 bude v mestách žiť takmer 5 miliárd ľudí.  Pretvoriť mestský priestor na “udržateľný” je jednou z najväčších výziev pre 21. storočie, aj preto sa ich obyvatelia snažia spolupodieľať na vytváraní “trvalo udržateľných miest”. Ich tvár, spôsob života vo veľkých mestských centrách a aj forma dopravy sa menia v závislosti od mnohých faktorov, ku ktorým patria napríklad kvalita ovzdušia, online nakupovanie a doručovanie tovaru až domov a tiež vzostup popularity alternatívnych dopravných prostriedkov. Značka PEUGEOT sa týmto novým scenárom prispôsobuje aj vytýčením globálneho záväzku smerujúceho k elektrifikácii, s cieľom mať svoje modelové portfólio do roku 2023 kompletne elektrifikované. Je to možné nielen vďaka mestským vozidlám, ku ktorým patria aj nové modely PEUGEOT e-208 a e-2008, ale tiež vďaka kompletnému modelovému radu 100 % elektrických úžitkových vozidiel, schopných uspokojiť prakticky akékoľvek požiadavky na prepravu a doručovanie tovaru. PEUGEOT ako poskytovateľ ...

PEUGEOT

Všetky autorove články

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať