ERP v čase pandémie
Rozhovor: EDITA ANGYALOVÁ - CEO a predseda predstavenstva Asseco Solutions, a. s.
NXT: Máme za sebou rok v znamení pandémie, čo značne ovplyvnilo zmýšľanie firiem naprieč rôznymi segmentmi podnikania. Aké zmeny v požiadavkách na systémy ERP ste v súvislosti s koronakrízou zaznamenali?
Edita Angyalová: Požiadavky sa odlišovali v závislosti od segmentu, v ktorom firma pôsobí, najmä od toho, ako veľmi bol daný segment krízou zasiahnutý.
Všade, kde to bolo aspoň trochu možné, zamestnanci sa presunuli na prácu z domu. To prinieslo požiadavky najmä na mobilné riešenia či elektronickú výmenu dát. Na zmenené podmienky sme, samozrejme, zareagovali a prišli s ponukou riešení tzv. mobilných kancelárií. Tie obsahujú funkcionality, ako je elektronická fakturácia, pošta, zmluvy, elektronický podpis či schvaľovanie dokladov na diaľku. Všetko s dôrazom na „paperless“. Do firemných procesov sme zakomponovali vyššiu mieru digitalizácie, umožnili vzdialené prístupy a spustili systém online školení ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH