Elektronické podania znížia poplatky aj o polovicu
„Elektronická komunikácia so štátom vám čoraz viac ušetrí čas i financie a prináša viacero výhod. Ak podanie zašlete elektronicky a autorizujete ho kvalifikovaným elektronickým podpisom, zníži sa vám poplatok o polovicu. Rovnako môžete podanie zrealizovať ktorýkoľvek deň a z ktoréhokoľvek počítača (potrebujete prístup na internet a príslušný softvér), neobmedzujú Vás úradné hodiny“, uvádza niekoľko výhod využívania elektronickej schránky Norbert Molnár, generálny riaditeľ NASES.
Elektronicky je možné vybaviť návrh na zápis, zmenu, výmaz údajov z obchodného registra, výpis, odpis z registra trestov, koncesiu na taxislužbu, povolenie na výkon povolania prevádzkovateľa cestnej dopravy, služby živnostenského registra, ale aj žiadosť o priamy prevod držby alebo vlastníctva vozidla, podať žiadosť o úradný výpis (duplikát) matričného dokladu, dohodnúť si termín na dopravnom inšpektoráte, podať žiadosť o prídavok na dieťa, podať žiadosť o príspevok na starostlivosť o dieťa či získať informáci ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH