S_1124_Flexcam Advertisement S_1124_Flexcam S_1124_Flexcam Advertisement

Epic naznačil budúcnosť grafiky

0
Epic na aktuálnej konferencii DICE priblížil, kam nás ešte grafické možnosti čipov pustia a dokedy sa bude dať grafika zlepšovať. Ukázal aj nároky ich dema Samaritan. Celé si to môžete pozrieť v zázname konferencie. Epic v prezentácii uviedol zaujímavé fakty, napr. to, že oko má stratovú kompresiu, 5 miliónov farebných receptorov a 120 miliónov monochromatických receptorov. Fyziologicky sa teda oko rovná 30 Mpix kamere, pričom framerate sa stáva nezachytiteľným až po rýchlosti 72fps. Čo sa týka najvyššieho rozlíšenia, aké potrebujeme, to je 2560 × 1600 pre HDTV/tablety s 30-stupňovým uhlom videnia, 8000 × 4000 rozlíšenie napríklad pri obraze s 90-stupňovým uhlom videnia. Pritom práve rozlíšenie bude tým, čo povie nutnosť finálneho výkonu, pri 8000 × 4000 to je 20 - 40 miliárd polygónov za sekundu. Pre zaujímavosť: grafika v roku 1993 v Doomovi potrebovala len výkon 10 MFLOPS, v 1998 to bol 1 GFLOPS na Unreale, Samaritan to znovu zvýšil na 2,5 TFLOPS. Ale ním sa to ešte nekončí, na sk ...

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať