CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Printový trh zaznamenal minulý rok pokles reklamných príjmov

0
Rok 2011 priniesol pokles objemu inzertných výdavkov slovenským printovým médiám. Vyplýva to z monitoringu reklamných výdavkov spoločnosti TNS Slovakia. Tento údaj vychádza z oficiálnych cien a nezohľadňuje žiadne zľavy, bartre či bonusy.Zadávatelia investovali do printovej reklamy 173 mil. Eur a printový trh tak zaznamenal medziročne pokles príjmov z reklamy v priemere o 8%. Výraznejšie poklesli výdavky na reklamu v novinách (-12%), časopisy poklesli menej ako noviny (-5%). Vývoj výdavkov do reklamy (v mil. €) Pokles objemu predaných inzertných strán kopíruje pokles objemu reklamných výdavkov. V roku 2011 sa predalo 51 650 inzertných strán, čo je o 8% menej ako rok predtým. Vývoj počtu predaných inzertných strán Na päť najväčších vydavateľstiev pripadlo až 72% celkových reklamných výdavkov. Medzi mesačníkmi alokovali zadávatelia najviac prostriedkov do reklamy v časopise Eva drží prvenstvo medzi mesačníkmi už niekoľko rokov. Medzi týždenníkmi sa najviac inzerovalo v Plus 7 dní a z ...

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať