Éra počítačovej dominancie je za nami. Slováci chcú žiť “smart”.
Približne jedna tretina používateľov sa v súkromí pripája na internet častejšie zo smartfónov ako cez počítač. Tento trend kopíruje aj Slovensko - počet používateľov smartfónov sa u nás zvýšil takmer päťnásobne oproti roku 2012. Vyplýva to zo štatistík prieskumu tzv. Consumer Barometra, do ktorého sa za posledných päť rokov zapojilo 625 tisíc spotrebiteľov z celého sveta.
Prieskum Consumer Barometer je zameraný na správanie spotrebiteľov v dobe internetu. Výsledky prieskumu poukazujú na významné zmeny v správaní spotrebiteľov za posledných päť rokov, či už ide o zariadenia, ktoré používajú, alebo o internet, ktorý sa stal súčasťou ich životov. Prieskum realizovala prieskumná agentúra Kantar TNS pre spoločnosť Google.
Žijeme „smart“
Éra počítačovej dominancie je za nami. Globálne štatistiky ukazujú, že už približne jedna tretina používateľov smartfónov sa v súkromí pripája na internet častejšie cez smartfón, ako cez počítač, či tablet. Moderné zariadenia sa udomácnili aj v rukách slov ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH