Ericsson: výkyvy v rýchlosti pripojenia používateľov stresujú
Ericsson a Vodafone skúmajú reakcie používateľov počas spomalenia širokopásmového pripojenia; spoločnosti používajú neurovedu, aby zistili, do akej miery výkon siete ovplyvňuje emócie používateľov, ich stres a vnímanie značky operátora.
Podľa účastníkov štúdie môže dokonca aj dvojsekundové oneskorenie pri nahrávaní selfie na Facebook spôsobiť používateľom smartfónov stres.
Výsledky ukazujú, že spotrebitelia majú vysoké očakávania v súvislosti s časom spojeným s obsahom, pričom aj sekundové oneskorenie pri načítaní videa je pre používateľov stresujúce.
Vo výskumnom projekte z konca februára použili spoločnosti Ericsson (NASDAQ: ERIC) a Vodafone Nemecko neurovedu na zistenie, čo si používatelia mobilného širokopásmového pripojenia skutočne myslia o slabom výkone siete. Na sledovanie mozgovej aktivity 150 účastníkov, ktorí sa dobrovoľne prihlásili do projektu v nemeckom Düsseldorfe, sa použilo elektroencefalogramové zariadenie (skrátene EEG). Výsledok ukázal, že aj malé oneskorenia a na ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH