Editorial: Explózia rozmanitosti
V dávnej minulosti bolo všetko jednoduchšie, pri kúpe auta boli na výber škodovka, trabant alebo žigulík, ľudia žili v dlhodobých vzťahoch a telefón bol iba jeden typ, a to ten s rotačným číselníkom a káblom schovaným niekde pod kobercom. Keďže ľudia iné nepoznali, boli viac-menej asi spokojní, veď koniec koncov ani inú možnosť nemali.
Dnes vo všetkých oblastiach života pribudla neuveriteľná rozmanitosť, ktorá veci trochu aj komplikuje. Obchody sú preplnené tovarom rôznych druhov, farieb, značiek, pre rôzne typy spotrebiteľov a podľa ich aktuálnej nálady, čo vyvoláva extrémny konzum vecí, ktoré nestíhame ani spotrebovať. Celoživotné manželstvá sú skôr raritou, na „trhu“ je obrovská ponuka možností partnerov a typov vzťahov s rôznym druhom „voľnosti“. Ponuku smartfónov doplnili smart hodinky, smart prstene, smart okuliare, smart reproduktory atď. A ďalšie úplne nové typy zariadení sú na obzore. Na každú príležitosť či potrebu iné. Nie je to nič nové, o čom by sme nevedeli, ale to je l ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH