CeBIT: Festival inovácií pre digitálny biznis
Veľtrh CeBIT má dlhoročnú tradíciu. Zatiaľ, čo niekoľko posledných ročníkov bolo organizovaných ako cez kopirák, a to tak filozofiou, ako aj rozmiestením sekcií do pavilónov, tento rok bolo všetko inak.
Veľtrh sa na obrovskom výstavisku koncentroval do niekoľkých pavilónov a bolo to jednoznačne na prospech veci. Redukovala sa predovšetkým sekcia, pre ktorú sa používalo politicky korektné označenie Global Resources, kde po minulé roky veľké množstvo prevažne ázijských výrobcov vystavovalo neznačkové produkty. Bola zrušená aj sekcia Reseller Planet, kde mali prístup len obchodníci, to preto, aby si bežní spotrebitelia nemohli urobiť názor na často astronomické marže pri obchodovaní s lacnými ázijskými produktmi.
Zrušením spomínaných sekcií sa ušetrili štyri haly. Ázijské produkty tohto typu boli prezentované len na malej ploche v sekcii spotrebnej elektroniky a aj to bola premárnená príležitosť. Niekto by konečne mal výrobcom príslušenstva povedať, že už dávno sa začala éra konekt ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH