Firmy: Naučte sa rozprávať s GPT
Nástroj ChatGPT je v súčasnosti veľmi obľúbený. Veľa sa hovorí najmä o jeho schopnosti vytvárať obsah. Dá sa povedať, že používanie tejto rozvíjajúcej sa technológie zdemokratizovalo umelú inteligenciu, ale nachádzame sa v kritickom období, keď musíme určiť, ako ju používať v podnikaní.
Prečo bude „rozprávanie sa s GPT“ kritickým súborom zručností
Marketéri musia zadať GPT správne podnety, ktoré mu pomôžu pochopiť ich značku, a potom tieto podnety vyladiť pre každú cieľovú skupinu/osobu. Tak ako sa všetci naučili „komunikovať s vyhľadávaním“ v začiatkoch spoločností Google a Yahoo, budeme sa v nasledujúcich rokoch všetci učiť „hovoriť s GPT“. Všetko závisí od podnetov. GPT nerozumie nuansám jednotlivých značiek a nedokáže sa vcítiť do vašich zákazníkov. Očakáva sa, že čoskoro sa rozšíri široká škála aplikácií špecifických pre prípady použitia GPT, čo sa dotkne nielen marketingových tímov; vedúci pracovníci by mali podľa toho plánovať a obsadzovať pracovné pozície.
Čo dokáže GPT
G ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH