Firmy nevedia osloviť mladých zamestnancov. Tí ich inzeráty považujú za nudné
Nezamestnanosť má v Českej republike dlhodobo klesajúcu tendenciu. Podľa európskeho štatistického úradu Eurostat, je dokonca s dva a pol percenta najnižšia v rámci celej Európskej únie. Českí zamestnávatelia tak majú veľké problémi s obsadzovaním voľných miest, no napriek tomu v roku 2018 plánujú naberať nové sily vo veľkom. Komunikácia s nastupujúcou generáciou, takzvaných milénialov či generácie Zet, sa však tradičnými metódami míňa s účinkom.
Olga Hyklová z personálnych agentúr AC Jobs a Advantage Consulting odporučila firmám zmenu v prístupe naberania nových zamestnancov a to práve z dôvodu generačnej obmeny. "Pre mileniálov je používanie moderných technológií každodennou rutinou, ich komunikácia prebieha cez sociálne siete. Očakávať, že odpovedia na inzerát visiaci niekde na webe, v znení: "Hľadáme flexibilného kolegu s ochotou učiť sa novým veciam, ktorý sa nebojí výziev," je veľmi naivné. Pre nich sú to len prázdne frázy," spresnila majiteľka personálnych agentúr.
Ako ale poče ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH