CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Firmy nevedia osloviť mladých zamestnancov. Tí ich inzeráty považujú za nudné

Prieskumy trhu
6
Nezamestnanosť má v Českej republike dlhodobo klesajúcu tendenciu. Podľa európskeho štatistického úradu Eurostat, je dokonca s dva a pol percenta najnižšia v rámci celej Európskej únie. Českí zamestnávatelia tak majú veľké problémi s obsadzovaním voľných miest, no napriek tomu v roku 2018 plánujú naberať nové sily vo veľkom. Komunikácia s nastupujúcou generáciou, takzvaných milénialov či generácie Zet, sa však tradičnými metódami míňa s účinkom. Olga Hyklová z personálnych agentúr AC Jobs a Advantage Consulting odporučila firmám zmenu v prístupe naberania nových zamestnancov a to práve z dôvodu generačnej obmeny. "Pre mileniálov je používanie moderných technológií každodennou rutinou, ich komunikácia prebieha cez sociálne siete. Očakávať, že odpovedia na inzerát visiaci niekde na webe, v znení: "Hľadáme flexibilného kolegu s ochotou učiť sa novým veciam, ktorý sa nebojí výziev," je veľmi naivné. Pre nich sú to len prázdne frázy," spresnila majiteľka personálnych agentúr. Ako ale poče ... Zobrazit Galériu

NEED4CONNEXIONS, s.r.o.

Všetky autorove články
inzerat video generacia Zet technológie 2018