Google Asistent dokáže telefonovať vo vašom mene a dohodnúť vám termín v kaderníctve či u zubára
Google na svojej vývojárskej konferencii I/O priniesol aj niekoľko dôležitých oznámení týkajúcich sa budúcnosti Google Asistenta. Dostane napríklad niekoľko nových hlasov, funkciu umožňujúcu učiť deti dobrému správaniu či schopnosť telefonovať v mene používateľa.
Generálny riaditeľ spoločnosti Google Sundar Pichai povedal, že sa chcú zamerať hlavne na to, aby sa s asistentom dalo prirodzene a pohodlne rozprávať, aby používateľ nemusel neustále opakovať frázu „Hey Google“. Funkcia nazvaná continued conversations by mala byť dostupná v priebehu nasledujúcich týždňov.
Asistent po novom dokáže spracovať viac akcií, používateľ ho teda bude môcť požiadať o niekoľko vecí súčasne. Jedna z najzaujímavejších noviniek však je funkcia umožňujúca Asistentovi objednať vás telefonicky u kaderníka či u lekára. V uskutočnenej demonštrácii Asistent dohodol schôdzku v mene používateľa, pričom sa v rozhovore zvažovali rôzne časové intervaly, ktoré Asistent porovnal s kalendárom používateľa, až napokon r ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH