Google prinesie reklamu, z ktorej sa priamo budú dať inštalovať mobilné apky
Google pripravuje nový formát reklamy pre mobily. Zatiaľ čo doteraz reklamy pri vyhľadávaní, na YouTube a reklamnej sieti AdMob mohli odkazovať len na stránku aplikácie v Play Store, po novom už budú priamo obsahovať tlačidlá Install a Open. Firmy propagujúce svoje aplikácie budú môcť lepšie vybrať cieľovú skupinu podľa toho, aké aplikácie používatelia sťahujú, ako často ich používajú a aké typy in-app nákupov uskutočňujú. Napríklad používatelia,, ktorí pravidelne cvičia a využívajú fitnes aplikácie, uvidia reklamu na aplikáciu, ktorá monitoruje príjem a spotrebu kalórií.
Viac ako 80 % stiahnutých aplikácií sa použije iba raz a potom sa odstráni. Nová forma reklamy vás teraz presvedčí o užitočnosti aplikácií. Pomocou technológie deep linking budete presmerovaní na konkrétne miesto v aplikácii. Ako príklad uvádza Google aplikáciu HotelTonight. Ak ju máte nainštalovanú vo svojom smartfóne a budete hľadať na Google.com nocľah v San Franciscu, reklama vás presmeruje v HotelTonight ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH