Google testuje nákupné reklamy už aj vo vyhľadávaní obrázkov
Google sa nechal inšpirovať od Instagramu a Pinterestu, aby vás vo svojich výsledkoch vyhľadávania podnietil na nákup. Nový reklamný formát sa volá shoppable ads on Google Images, internetový gigant teda testuje nákupné reklamy v rámci vyhľadávania obrázkov.
Ak napríklad nájdete obrázok stola, ktorý sa vám zdá ideálny, môžete klepnúť na tlačidlo nákupného štítka a pozrieť si základné informácie o ňom, pričom uvidíte aj odkaz na jeho zakúpenie. Ak vyhľadávate nejaké produkty, je pravdepodobnejšie, že klepnete na reklamu a uskutočníte nákup. Bude sa to však aplikovať len na sponzorované reklamy, takže sa nemusíte obávať, že nákupné informácie zaplavia všetky obrázky, ktoré chcete vidieť.
Google o tom informoval vo svojom blogu, kde sa uvádza, že test sa realizuje s „malým percentom“ používateľov, ktorí vyhľadávajú určité širšie témy, napr. domáce kancelárie či abstraktné umenie. Od výsledkov testu bude závisieť, či sa táto funkcia rozšíri ku všetkým používateľom.
Zdroj: engadget.com ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH