HP predstavuje Service Desk riešenie ako cloudovú službu
Spoločnosť HP predstavila nový softvér HP Service Anywhere pre správu IT služieb (ITSM), poskytovaný formou služby (Software-as-a-Service, SaaS) v cloude. Riešenie prináša jednoduché používanie, moderné funkcie a užívateľské rozhranie, ktoré umožní IT profesionálom zvýšiť produktivitu pri správe, podpore prevádzky a zlepšovaní kvality poskytovaných služieb.
HP Service Anywhere ponúka možnosti integrácie s kľúčovými technológiami, ako napr. HP Universal Configuration Management Database (UCMDB), špičkovým nástrojom pre správu služieb, aplikácií a hardvérových komponentov v celom IT prostredí organizácií. Tento nástroj úzko spolupracuje so softvérom HP Universal Discovery, ktorý automatizuje vyhľadávanie IT komponentov a analýzu ich vzájomných závislostí.
Organizácie, ktoré sa snažia zabrániť nedostupnosti služieb a zvýšiť produktivitu zamestnancov, potrebujú pre IT Service Desk jednoduché a agilné riešenia, ktoré pomôžu rýchlo vyriešiť incidenty a pritom pružne reagovať na zmeny podniko ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH