Huawei uzatvára so spoločnosťou NAY na slovenskom trhu strategickú obchodnú a marketingovú spoluprácu.
Spoločnosť Huawei pokračuje v nadväzovaní kľúčových partnerstiev. Spoluprácou s gigantmi ako Google, Swarovski, Leica či Harman Kardon spoločnosť predstavila svoju stratégiu partnerstiev s lídrami jednotlivých odvetví. Podobne je tomu aj v prípade lokálnej spolupráce so spoločnosťou NAY a.s. na Slovensku, ktorá je slovenským lídrom v maloobchodnom predaji spotrebnej elektroniky. Zo spomínanej spolupráce budú benefitovať predovšetkým samotní zákazníci predajní NAY.
„Teší nás, že našim partnerom na Slovensku bude práve spoločnosť NAY. Je pre nás dôležité spájať sa so silnými hráčmi a aj vďaka nim posilňovať postavenie značky Huawei na slovenskom trhu. V spoločnosti Huawei chceme byť k našim zákazníkom čo najbližšie a prostredníctvom našich partnerov im prinášať neustále lepšie a kvalitnejšie služby. Veríme, že práve partnerstvom so spoločnosťou NAY sa nám to podarí,“ uviedol Yi Shi, general manager Huawei Technologies (Slovak).
„Huawei je jeden z najvýznamnejších hráčov na trhu smart ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH